A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban

Kis Viktória (2021) A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban.pdf] PDF
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja többek között az, hogy megismerjem a fogyasztói oldal motivációit és elvárásait a reklámokkal kapcsolatban, hiszen semmi sem lehet sikeres a célközönség ismerete nélkül.  A dolgozatban szerettem volna az embereknek, akiknek szólnak a reklámok is hangot adni, hogy elmondhassák, mi az, amire vágynak és mi az, amit jobban tennék, ha mellőznének a vállalatok a hirdetéseik készítése során. Olyan sokat hallhatjuk a kreativitás kifejezését is, mint lényeges elemet az élet minden területén, ám nem tudjuk, hogy mennyire játszik fontos szerepet a reklámok hatékonyságának alakulásában. Marketinges oldalról, általában mindenki arra törekszik, hogy minél egyedibbet és maradandóbbat alkosson, ezzel is még inkább elnyerve a fogyasztók figyelmét és tetszését. Azt azonban nem tudjuk, hogy vajon erre van-e igénye a közönségnek, szeretnének-e a reklámokon szórakozni, szeretik-e a kreatív megközelítéseket vagy egyáltalán nem számít nekik? Kutatásom során ezekre a kérdésekre kerestem a választ. Mindezen eredmények együttes elemzésével végül az a célom, hogy széles rálátást kapjak az emberek véleményére a témában és megtudjam, hogyan vélekednek a magyar reklámok helyzetéről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: audiovizuális, kreativitás, marketing, marketingkommunikáció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet