Ádám Vanda (2021) A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
ÁdámVandaSzakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Szakdolgozatom a gasztroblogok szerepét vizsgálja a marketingkommunikációban. Szekunder kutatásom során a WOM és eWOM, tehát a hagyományos és elektronikus szájreklámot vizsgálom, ezek fogalmát, fajtáit és csoportosítását fejtem ki. A továbbiakban kitérek még az influenszer marketing sajátosságaira és jellemzőire, valamint ezen keresztül a gasztrobloggerek marketingkommunikációs tevékenységeire. Itt kifejtem a hirdetési formákat és trendeket is. Ezután a primer kutatás eredményeit ismertetem, melyeket a gasztrobloggerek és a fogyasztók szemszögéből is megvizsgáltam.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gasztroblog, gasztronómia, influenszer, közösségi média, szájreklám, szponzoráció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2022. Mar. 08. 09:06 |
Last Modified: | 2022. Mar. 08. 09:06 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |