A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban

Ádám Vanda (2021) A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of ÁdámVandaSzakdolgozat.pdf] PDF
ÁdámVandaSzakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szakdolgozatom a gasztroblogok szerepét vizsgálja a marketingkommunikációban. Szekunder kutatásom során a WOM és eWOM, tehát a hagyományos és elektronikus szájreklámot vizsgálom, ezek fogalmát, fajtáit és csoportosítását fejtem ki. A továbbiakban kitérek még az influenszer marketing sajátosságaira és jellemzőire, valamint ezen keresztül a gasztrobloggerek marketingkommunikációs tevékenységeire. Itt kifejtem a hirdetési formákat és trendeket is. Ezután a primer kutatás eredményeit ismertetem, melyeket a gasztrobloggerek és a fogyasztók szemszögéből is megvizsgáltam.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: gasztroblog, gasztronómia, influenszer, közösségi média, szájreklám, szponzoráció
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2022. Mar. 08. 09:06
Last Modified: 2022. Mar. 08. 09:06

Actions (login required)

View Item View Item