Jakab András (2021) Marketingkommunikáció mikrovállalati szinten - tapétapiac Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Marketingkommunikáció mikrovállalati szinten - Tapétapiac Magyarországon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (904kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat mindenképpen gyakorlati helyemmel szerettem volna összekötni, hogy gyakorlati, az üzleti életben megfigyelhető információkkal tudjam teljessé tenni. A Budapesti Gazdasági Egyetemen tanultak gyakorlatba ültetése; marketing és kommunikáció.A tapéta, mint termék magyarországi megjelenési lehetőségei és piaci helyzete - igazítva mikrovállalati erőforrásokhoz. Mely megjelenési formák válhatnak be, illetve melyek azok, amelyekbe gyakorlati módon is bekapcsolódtam. Növekedési lehetőségek, az építőipar robbanásszerű növekedését figyelembe véve. A potenciális fogyasztói réteg általános attitűdvizsgálata. Vásárlás előtt lejátszódó mérlegelés és szempontrendszer tapétákkal, specifikusan pedig a forgalmazott Newmor Wallcoverings termékekkel való összekapcsolása. A budapesti belsőépítészet kapcsolása a tapéta marketingjéhez, preferált és bevált eszközök megjelenése a mindennapokban. Olyan hipotéziseket kívántam felállítani, amely minden megjelenő részterületről emel be egy-egy kulcskérdést; tapéta és helyettesítő termékei, belsőépítészet és marketing kapcsolata, mikrovállalati lehetőségek növekedésre, magyar fogyasztók szempontrendszere és nyitottsága a tapéták irányába.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | attitűdvizsgálat, Brexit, építőipar, koronavírus-járvány (COVID-19), mikrovállalkozások, tapéta |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |