Seenger Dóra Réka (2021) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban az influencer marketing hatásainak feltérképezésére, illetve a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők feltárására törekszem. Egyrészt abból kiindulva, hogy az influencerek, illetve az influencer vagy másnéven befolyásoló marketing, hogyan is tudja a fogyasztókat vásárlásra bírni esetleg befolyásolni. A marketing az egyik leggyorsabban fejlődő gazdasági ágazat, a világgazdaságra gyakorolt hatása kiemelkedő jelentőségű a közelmúltban. Innovációs oka a világháló szerepének gyors tempójú előrehaladása. Széles körben való elterjedésével egyre szélesebb fogyasztói kör javára elérhetőek a benne rejlő újabb lehetőségek. Az üzleti életben jelenleg nincsen olyan terület, ahol az internet, valamint a marketing ne lenne jelen. Éppen emiatt választottam szakdolgozatom témájának az influencer marketinget. A mai világban az influencer marketing egy jelentős faktor, amelyet ezáltal nem lehet ignorálni. A világháló alapú social media-k, közösségi oldalak támogatásával, az információ, valamint a reklám pillanatok alatt továbbít a világ bármely pontjára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztói magatartás, influencer, influencer marketing, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |