Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Seenger Dóra Réka (2021) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban az influencer marketing hatásainak feltérképezésére, illetve a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők feltárására törekszem. Egyrészt abból kiindulva, hogy az influencerek, illetve az influencer vagy másnéven befolyásoló marketing, hogyan is tudja a fogyasztókat vásárlásra bírni esetleg befolyásolni.  A marketing az egyik leggyorsabban fejlődő gazdasági ágazat, a világgazdaságra gyakorolt hatása kiemelkedő jelentőségű a közelmúltban. Innovációs oka a világháló szerepének gyors tempójú előrehaladása. Széles körben való elterjedésével egyre szélesebb fogyasztói kör javára elérhetőek a benne rejlő újabb lehetőségek. Az üzleti életben jelenleg nincsen olyan terület, ahol az internet, valamint a marketing ne lenne jelen. Éppen emiatt választottam szakdolgozatom témájának az influencer marketinget. A mai világban az influencer marketing egy jelentős faktor, amelyet ezáltal nem lehet ignorálni. A világháló alapú social media-k, közösségi oldalak támogatásával, az információ, valamint a reklám pillanatok alatt továbbít a világ bármely pontjára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztói magatartás, influencer, influencer marketing, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet