Torma Szabina (2021) Body positivity az Instagram korában. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat_Torma_Szabina_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A body positivity mozgalom eredetileg a túlsúlyos emberek egyenlőségéért jött létre, azonban a social media térhódításával a fogalom értelmezése jelentősen megváltozott, deltételezésem szerint kiüresett a jelentése. Dolgozatomban a body positivity jelenlegi helyzetét kíséreltem meg feltérképezni és azt, hogy az Instagram, hogyan befolyásolta a mozgalom alakulását. Ehhez kiválasztottam 4 Instagram fiókot, amit kielemeztem, összehasonlítottam őket. Ezután egy hazai body positivity mozgalom, a Szeretest megálmodójával készítettem egy interjút, hogy még átfogóbb képet kapjak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 21. század, kampányok, közösségi média, médiafogyasztási szokások, pszichológia |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

