Body positivity az Instagram korában

Torma Szabina (2021) Body positivity az Instagram korában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Torma_Szabina_.pdf] PDF
Szakdolgozat_Torma_Szabina_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A body positivity mozgalom eredetileg a túlsúlyos emberek egyenlőségéért jött létre, azonban a social media térhódításával a fogalom értelmezése jelentősen megváltozott, deltételezésem szerint kiüresett a jelentése.  Dolgozatomban a body positivity jelenlegi helyzetét kíséreltem meg feltérképezni és azt, hogy az Instagram, hogyan befolyásolta a mozgalom alakulását. Ehhez kiválasztottam 4 Instagram fiókot, amit kielemeztem, összehasonlítottam őket. Ezután egy hazai body positivity mozgalom, a Szeretest megálmodójával készítettem egy interjút, hogy még átfogóbb képet kapjak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, kampányok, közösségi média, médiafogyasztási szokások, pszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet