Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca

Birkás Beatrix (2021) Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Birkás Beatrix_E3OJS0_Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca.pdf]
Előnézet
PDF
Birkás Beatrix_E3OJS0_Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Birkás Beatrix_E3OJS0_Státusz nyilatkozat.pdf] PDF
Birkás Beatrix_E3OJS0_Státusz nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (105kB)

Absztrakt (kivonat)

A Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca című szakdolgozatomban célom volt megvizsgálni a kint, Dél-Koreában ismert és kedvelt kozmetikai termékeket, majd ezeknek a termékeknek a lehetőségeit a hazai piacon. Szakdolgozatomban felsorolom minek is köszönheti pontosan a számunkra hirtelennek tűnő népszerűségét a koreai szépségápolás, milyen hagyományok és összetevők vannak mögötte, illetve milyen a koreai állam által megtervezett népszerűsítési program segített a terjeszkedésében. Ezután a Porter féle öt erő modell és mélyinterjúk segítségével beleástam magam mélyebben, hogy milyen is a versenyhelyzet Magyarországon, milyennek látják esélyeiket a magyar weboldalak tulajdonosai, milyen nehézségeik vagy éppen előnyeik vannak ebben a specifikus ágazatban. Majd pedig a magyar kozmetikai termékek fogyasztóinak a véleményét tártam fel egy internetes kérdőív segítségével. A kérdőív kitér a mindennapos kozmetikum fogyasztásra, a döntést befolyásoló tényezőkre, a koreai márkák ismeretségére, illetve arra is, hogy a Dél-Koreában használt promóciós anyagok mennyire szimpatikusak és meggyőzőek egy magyar ember számára. A legvégén pedig a következtetéseim keretén belül feltártam azon gondolataimat és ötleteimet, amikkel népszerűsíteni lehetne a koreai kozmetikumokat Magyarországon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dél-Korea, fogyasztói kérdőív, kozmetikai cikkek, magyar piac, öttényezős modell, Porter
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:06
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:06
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38535

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet