Prikryl Ivett (2021) Médiafogyasztási szokások megváltozása a pandémia alatt. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
SZAKDOLGOZATOM.végleges.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
STÁTUSZ NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (442kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a koronavírus hatását fogom megvizsgálni a különböző reklámok tekintetében, majd pedig egy konkrét – nagyon is ismert - cégen keresztül mutatom be a reklámok pszichológiai vonzatát és hatását a mindennapjainkra nézve. A választásom azért esett erre a témára, mert számomra fontos az aktualitás, mégpedig a járványhelyzet sajnos jelentősen befolyásolta és befolyásolja a hétköznapi életet. Nem csupán a fogyasztókat érte váratlanul a vírus okozta nehézségek, de a cégek – mind a kis- és közép vállalatok, mind pedig a nagyobb multinacionális cégek – is elszenvedték ennek következményeit. A fogyasztók médiafogyasztásai is megváltoztak, aminek következtében a kívánt reklámozási formát és helyet a cégeknek jól kell megválasztani a sikeresség érdekében. Erre alapozva állítottam fel hipotézisemet, ami arra a kérdésre alapszik, hogy „van még értelme az offline – értem itt a TV, rádió, szórólap, újság stb. – reklámozásnak, hirdetésnek vagy ezeket teljesen felváltotta a digitális/online platform?”
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, hirdetések, internetes reklám(ok), közösségi média, online marketing, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38533 |
Actions (login required)
Tétel nézet |