Harkányi Brigitta (2021) A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Harkányi Brigitta - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitalizáció egyre intenzívebben van jelen a mindennapjainkban, így napról napra nagyobb hatást gyakorol ránk és az életünk több területén is megjelenik, beleértve a kereskedelmet is. A kereskedelem elsődleges színterévé válik lassan teljesen az internet és az online kereskedelem szerepe is egyre fontosabb. Azonban ez a terület is folyamatosan alakul át, újabb és újabb eszközei kerülnek előtérbe. Habár elsősorban a fogyasztók az online kereskedelemben egy márka weboldalán vagy egy harmadik féltől vásárolnak, a közösségi média jelensége is kiemelten fontos. A social commerce népszerűsége vitathatatlan a teljes vásárlási folyamatban, ez pedig hatalmas változásokat eredményezhet az online értékesítésben és a fogyasztók vásárlási szokásaiban. Dolgozatomban megvizsgálom, hogyan változik az e-kereskedelem a közösségi médiában való értékesítés útján, milyen lehetőségeket rejt magában a social commerce, illetve keresem a választ arra a kérdésre is, hogy átveheti-e a klasszikus e-kereskedelmi eszközök helyét, hatásosabbnak bizonyulhat-e?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, közösségi média, social commerce |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |