A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.

Magyar Ivett (2021) A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdoga_MagyarIvett.pdf]
Előnézet
PDF
szakdoga_MagyarIvett.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of 2021-11-23_15-53-41-928.pdf] PDF
2021-11-23_15-53-41-928.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (55kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat választott témája az, hogy a Z generációs fogyasztók hogyan ítélkeznek az arcápolási termékek csomagolásáról és hogy ez hogyan befolyásolja őket a vásárlási döntésben. A csomagolás mellett az ár befolyásoló ereje is megvizsgálásra került. A szekunder kutatás egészen a fogyasztói magatartás alapkövétől indul, elemzi a márkát és annak felépítését, majd a végén sor kerül az arculat, a csomagolás és a design bemutatására. A primer kutatás kérdőív segítségével készült, ahol 3 konkrét arcápolási márka (Mixa, Ziaja, Manna) felhasználásával történt a vizsgálat. A minta nagysága 103 volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Németh Balázs
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ár, csomagolás, kozmetikai cikkek, marketing, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38524

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet