A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.

Magyar Ivett (2021) A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdoga_MagyarIvett.pdf]
Előnézet
PDF
szakdoga_MagyarIvett.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of 2021-11-23_15-53-41-928.pdf] PDF
2021-11-23_15-53-41-928.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (55kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat választott témája az, hogy a Z generációs fogyasztók hogyan ítélkeznek az arcápolási termékek csomagolásáról és hogy ez hogyan befolyásolja őket a vásárlási döntésben. A csomagolás mellett az ár befolyásoló ereje is megvizsgálásra került. A szekunder kutatás egészen a fogyasztói magatartás alapkövétől indul, elemzi a márkát és annak felépítését, majd a végén sor kerül az arculat, a csomagolás és a design bemutatására. A primer kutatás kérdőív segítségével készült, ahol 3 konkrét arcápolási márka (Mixa, Ziaja, Manna) felhasználásával történt a vizsgálat. A minta nagysága 103 volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ár, csomagolás, kozmetikai cikkek, marketing, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38524

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet