Magyar Ivett (2021) A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
szakdoga_MagyarIvett.pdf Download (3MB) | Előnézet |
PDF
2021-11-23_15-53-41-928.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (55kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat választott témája az, hogy a Z generációs fogyasztók hogyan ítélkeznek az arcápolási termékek csomagolásáról és hogy ez hogyan befolyásolja őket a vásárlási döntésben. A csomagolás mellett az ár befolyásoló ereje is megvizsgálásra került. A szekunder kutatás egészen a fogyasztói magatartás alapkövétől indul, elemzi a márkát és annak felépítését, majd a végén sor kerül az arculat, a csomagolás és a design bemutatására. A primer kutatás kérdőív segítségével készült, ahol 3 konkrét arcápolási márka (Mixa, Ziaja, Manna) felhasználásával történt a vizsgálat. A minta nagysága 103 volt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ár, csomagolás, kozmetikai cikkek, marketing, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38524 |
Actions (login required)
Tétel nézet |