A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában

Balatoni Kinga Kata (2021) A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Balatoni_Kinga_Szakdolgozat.pdf] PDF
Balatoni_Kinga_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat_bizalmas.pdf] PDF
Nyilatkozat_bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (289kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a sztómás betegek elérését vizsgáltam a közösségi médiában, a Sztómaktív márka online kommunikációs stratégiájának bemutatásán keresztül. Elsőként bemutattam a Replant 4 Care Kft., a céget mely létrehozta a márkát. Dolgozatom következő nagyobb egységében a tb támogatott gyógyászati segédeszközökre vonatkozó szabályzásokat vizsgáltam. Szakirodalmi áttekintésemben definiáltam a közösségi médiát, bemutattam a Facebookot, mint a legnépszerűbb platformot, illetve, hogy milyen lehetőségeket kínál a vállalatok számára. Ezt követően elemeztem a Sztómaktív életmód márka kommunikációs stratégiáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyászati segédeszközök, kommunikációs stratégia, közösségi média, online elérés, sztómaterápia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet