Balatoni Kinga Kata (2021) A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Balatoni_Kinga_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat_bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (289kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a sztómás betegek elérését vizsgáltam a közösségi médiában, a Sztómaktív márka online kommunikációs stratégiájának bemutatásán keresztül. Elsőként bemutattam a Replant 4 Care Kft., a céget mely létrehozta a márkát. Dolgozatom következő nagyobb egységében a tb támogatott gyógyászati segédeszközökre vonatkozó szabályzásokat vizsgáltam. Szakirodalmi áttekintésemben definiáltam a közösségi médiát, bemutattam a Facebookot, mint a legnépszerűbb platformot, illetve, hogy milyen lehetőségeket kínál a vállalatok számára. Ezt követően elemeztem a Sztómaktív életmód márka kommunikációs stratégiáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyászati segédeszközök, kommunikációs stratégia, közösségi média, online elérés, sztómaterápia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |