Influenszermarketing és az egészséges életmód – avagy befolyásolják-e a fiatalok döntéseit a fitnesz-influenszerek és szponzoraik

Németh Kinga (2021) Influenszermarketing és az egészséges életmód – avagy befolyásolják-e a fiatalok döntéseit a fitnesz-influenszerek és szponzoraik. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Németh-Kinga-x39x70-szakdolgozat_aláírt.pdf] PDF
Németh-Kinga-x39x70-szakdolgozat_aláírt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az influenszerek és szponzoraik fiatalokra való befolyását vizsgálom az egészséges életmóddal kapcsolatban. Megfigyeltem, hogyan közvetítik az influenszerek az egészséges életmódot és hogy ez milyen mértékben van hatással a fiatalokra. Továbbá azt is hozzávettem vizsgálataimhoz, hogy egy-egy fitneszmárka jelenléte mennyire befolyásolja a tényezőket, hogyan hat a márkára az image-transzfer és mit gondolnak erről a fiatalok. Sok szekunder kutatással és egy primer kutatással vizsgáltam felállított hipotéziseim tartalmat, hogy végül levonhassam a következtetéseket, melyek szerint az influenszerek kevésbé befolyásolják a fiatalokat, mint ahogyan azt állítottam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Farkas-Halász Éva
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészség, influenszer, marketing, marketingkommunikáció, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet