A kulcsszókutatás lehetőségei egy induló online vállalkozás esetében

Csizmadia Arián (2021) A kulcsszókutatás lehetőségei egy induló online vállalkozás esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A_kulcsszokutatas_lehetosegei_egy_indulo_online_vallalkozas_eseteben_TH4SU5.pdf] PDF
A_kulcsszokutatas_lehetosegei_egy_indulo_online_vallalkozas_eseteben_TH4SU5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás egy nemzetközi környezetben induló, az IT szektorban működő kisvállalkozás piacra lépéshez szükséges, a tartalommarketing irányából megközelített kulcsszókutatásának gyakorlati lehetőségeit vizsgálja, valamint írja le. A dolgozatban a keresőoptimalizáló eszközök közül a kulcsszókutatást elemzi részletesen, konkrét gyakorlati példákon keresztül. Leírja, hogy milyen mérőszámokat és alkalmazásokat érdemes használni, majd lépésről lépésre végigvezet a mindennapi életből kiragadott példák segítségével az egész folyamaton.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Keresztes Éva Réka
Külső
egyetemi adjunktus; Társadalomtudományi Módszertan Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: keresőoptimalizálás, Kisvállalkozás, kulcsszókutatás, online, SEO, tartalommarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet