Csizmadia Arián (2021) A kulcsszókutatás lehetőségei egy induló online vállalkozás esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A_kulcsszokutatas_lehetosegei_egy_indulo_online_vallalkozas_eseteben_TH4SU5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás egy nemzetközi környezetben induló, az IT szektorban működő kisvállalkozás piacra lépéshez szükséges, a tartalommarketing irányából megközelített kulcsszókutatásának gyakorlati lehetőségeit vizsgálja, valamint írja le. A dolgozatban a keresőoptimalizáló eszközök közül a kulcsszókutatást elemzi részletesen, konkrét gyakorlati példákon keresztül. Leírja, hogy milyen mérőszámokat és alkalmazásokat érdemes használni, majd lépésről lépésre végigvezet a mindennapi életből kiragadott példák segítségével az egész folyamaton.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | keresőoptimalizálás, Kisvállalkozás, kulcsszókutatás, online, SEO, tartalommarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |