A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására

Huszarek Petra (2021) A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Huszarek_Petra.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Huszarek_Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájának egy olasz, legfőképpen ruházati termékeket értékesítő vállalatot választottam. Ez a cég nem más, mint a Calzedonia Group S.p.A és a magyarországi leányvállalata, Calzedonia Hungary Kft. A dolgozatom során befogom mutatni az olasz cégcsoportot, annak marketingkommunikációját, értékesítési csatornáját és az értékesítési módját. Bemutatom röviden a magyarországi leányvállalatot is. Végül pedig szó lesz arról, hogy milyen hatással van és volt a koronavírus megjelenése a vállalatra és a márkáira.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, értékesítési csatorna, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet