Huszarek Petra (2021) A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Huszarek_Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájának egy olasz, legfőképpen ruházati termékeket értékesítő vállalatot választottam. Ez a cég nem más, mint a Calzedonia Group S.p.A és a magyarországi leányvállalata, Calzedonia Hungary Kft. A dolgozatom során befogom mutatni az olasz cégcsoportot, annak marketingkommunikációját, értékesítési csatornáját és az értékesítési módját. Bemutatom röviden a magyarországi leányvállalatot is. Végül pedig szó lesz arról, hogy milyen hatással van és volt a koronavírus megjelenése a vállalatra és a márkáira.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, értékesítési csatorna, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |