Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon

Nagy Bogáta Luca (2021) Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon.pdf] PDF
Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Bemutatom a B2B piacot és az értékesítési folyamatokat itt. Majd a B2B marketinget szeretném körbejárni, milyen változásokon ment keresztül az évek során, külön hangsúlyt fektetve az online tér hatására. Szeretném megmutatni a SAVE modellt, mely a klasszikus 4P modellt gondolta újra, a mai világunkhoz alkalmazkodva és rámutatok, hogy hogyan függ össze ez a modell a tartalommarketinggel. Ezután ismertetem a tartalommarketinget általánosságban, majd a közösségi médiában. Részletesen szó lesz a Linkedin-ről, hogyan lehet ott sikeresen jelen lennie egy vállalkozásnak, mikre kell figyelni és milyen tartalmak legyenek ott megosztva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kun Melinda
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B marketing, buyer persona, közösségi média, online marketing, SAVE modell, szervezeti piac, tartalommarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet