A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben

Sövér Bettina Judit (2021) A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a közösségi média marketing értékesítésre gyakorolt hatását vizsgálja. A dolgozat során alkalmazott módszertan szakirodalom feldolgozás, illetve primer kutatás. A szakirodalom feldolgozásomat a közösségi média általános bemutatásával indítottam, amely során részletesen elemeztem a közösségi média jellemzőit, a platformok helyes használatát és a felületeken alkalmazott marketinget. Ezután a Facebook marketinggel folytattam, amelyben bemutattam a Facebook jellemzőit és vállalati szintű alkalmazását, az oldalon használt leggyakoribb kampánystratégiákat, illetve az itt megjelenő hirdetések létrehozásáról és eredményességéről is írtam. Ezt követte az Instagram felület bemutatása, amelyben részletesen kitértem az Instagram hirdetéskezelő használatára, a különböző hirdetési módokra és hirdetési típusokra, illetve az influencerekkel való együttműködésre is. Majd más platformok is röviden bemutatásra kerültek; a Youtube, a LinkedIn és a TikTok felületeken használt marketinget mutattam be és fejtettem ki egy külön fejezetben. A dolgozatom második felét a kutatási tervemmel kezdtem, amelyben bemutattam a témaválasztásom okát, a kutatási problémákat és célokat, a megfogalmazott hipotéziseimet, majd részleteztem a kutatásom módszereit és eszközeit, illetve a mintavételi tervet és időtervet, amelyek a kutatásom alapjait mutatják be. Ezután a primer kutatásom bemutatásával folytattam. Mind kvalitatív, mind kvantitatív kutatást is végeztem, amelyek segítettek a téma részletes kidolgozásában. A kvalitatív kutatásom egy mélyinterjú volt, amely vállalati oldalról közelítette meg a közösségi média marketinget, és a megfelelő közösségi média stratégia köré épült. A kvantitatív kutatásom egy online kérdőív volt, amelyben internetfelhasználók válaszai alapján vizsgáltam a közösségi média marketing hatását a vásárlási döntésre vetítve. Ezzel a kérdőívvel támasztottam alá, illetve cáfoltam meg a hipotéziseimet, majd megfogalmaztam a következtetéseimet és a javaslataimat a témához kapcsolódóan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, hirdetések, Instagram, közösségi média, közösségi oldalak, Linkedin, online marketing, Tiktok, youtube
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet