A Nagykun-Hús Kft. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése és új ötletek feltárása, kidolgozása

Krmpotity Nikolette (2021) A Nagykun-Hús Kft. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése és új ötletek feltárása, kidolgozása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Krmpotity Nikolette záródolgozata.pdf] PDF
Krmpotity Nikolette záródolgozata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (999kB)

Absztrakt (kivonat)

Krmpotity Nikolette (R9LCSZ) záródolgozati absztrakt A szakmai gyakorlatomat Kunhegyesen töltöttem (Jász-Nagykun-Szolnok megye) a Nagykun-Hús Kft-nél, 2021.08.02-2021.12.03, így záródolgozatom is a vállalatról íródott. Projektmunkám során záródolgozatom címének a Nagykun-Hús Kft. marketingkommunikációs elemzését és új ötletek feltárását, kidolgozását választottam. Záródolgozatom 10 fejezetből áll. Célom a versenyhelyzet feltárás mellett főleg a Nagykun-Hús Kft. bemutatása, megismertetése, marketingkommunikációjának részletes elemzése, makrokörnyezetének, mikrokörnyezetének bemutatása, alapvető kommunikációjának feltárása. Az információk megszerzésében a szekunder kutatói módszer segítségével sikerült a szükséges adatokhoz jutnom és marketingkommunikációs szemléletmódot használtam a dolgozatom kidolgozása során. A rövid bevezetés után egy alapvető elméleti hátteret tárok fel, itt általánosan írok magáról a marketingkommunikációról és a PR-ról, a meglátásom szerinti két legfontosabb szempontról, amiket lényeges a dolgozat elején ismertetni, valamint tartalmazza a kutatási módszerek fajtáit. Mindezek után a dolgozatom témájának magyar viszonylatokban való vizsgálata következik: pozíciók és piaci helyzetek a magyar húspiacon. Mindezt követően nincs más hátra, mint magát a céget ismertetni. A bemutatását követően a marketing és a gazdasági elemzések legfontosabbjai következnek. Itt ismertetem a vállalat arculatát, majd a kommunikációját (ösztönző módszereit, csomagolását, online marketingjét, PR-ját és reklámtevékenységeit). Makro- és mikrokörnyezetének sajátosságainak szemléltetése is központi szerepet játszik a vállalat megismertetésében. Az összefoglalást és a felmerülő problémák megoldásának javaslattétele előtt a Nagykun-Hús Kft. SWOT elemzése kerül feltárásra, mint egyfajta összegzés a cégről. A céggel kapcsolatos észrevételeimet a záródolgozatom utolsó fejezetében szemléltetem, amikor is beszámolok a vállalat médiumokon való megjelenésének hiányáról. Ez nagyban befolyásolja a világ összes vállalatát. Ma már minden ember zsebében lapul egy okostelefon és a legtöbben laptopot és táblagépet is használnak a mindennapokban. Az itt használatos közösségimédia portálokra a legtöbben regisztrálnak és egyre kevesebben néznek televíziót, hallgatnak rádiót. A médiafelületeken képesek a cégek legeffektívebben elérni a potenciális fogyasztókat, ennek fejében elemi fontosságú ezeken jelen lenni. Úgy vélem munkám során ezt a hiányosságot tartottam fiatal marketingkommunikáció szakirányon tanuló hallgatóként  a legkiemelkedőbbnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: húsipar, Jász-Nagykun-Szolnok megye, marketingkommunikáció, Nagykun-Hús Kft., STEEP-elemzés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet