Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően

Pribék Mihály (2021) Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően_PribékMihály_final.pdf] PDF
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően_PribékMihály_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom első részében a szekunder adatok bemutatása olvasható, ahol betekintést nyerünk az új média születésébe, az online kommunikációba és jelenlétbe, az influencerek és az influencer marketing sajátosságaiba, végül pedig kitérek a TikTok történetére és attribútumaira szigorúan a témához kapcsolódva. A primer kutatásom módszertanában tett meghatározások után prezentálásra kerülnek a kérdőív segítségével mért adatok és az összefüggések vizsgálatával bebizonyítom vagy elvetem hipotézisem részeit. Végezetül az összefoglaló részben összegzem a kapott adatokat és eredményeket, a fontosabb megállapításokat és a jövőre tett javaslataimat, meglátásaimat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Varga Karina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ajánlások, fogyasztói igények, közösségi média, marketingkommunikáció, médiafogyasztási szokások, online kommunikációelmélet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet