Pribék Mihály (2021) Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően_PribékMihály_final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első részében a szekunder adatok bemutatása olvasható, ahol betekintést nyerünk az új média születésébe, az online kommunikációba és jelenlétbe, az influencerek és az influencer marketing sajátosságaiba, végül pedig kitérek a TikTok történetére és attribútumaira szigorúan a témához kapcsolódva. A primer kutatásom módszertanában tett meghatározások után prezentálásra kerülnek a kérdőív segítségével mért adatok és az összefüggések vizsgálatával bebizonyítom vagy elvetem hipotézisem részeit. Végezetül az összefoglaló részben összegzem a kapott adatokat és eredményeket, a fontosabb megállapításokat és a jövőre tett javaslataimat, meglátásaimat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ajánlások, fogyasztói igények, közösségi média, marketingkommunikáció, médiafogyasztási szokások, online kommunikációelmélet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |