Veiszpach Ádám (2021) Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Veiszpach_Ádám_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a veői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérésének bemutatása a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatain keresztül, valamint a felmerült problémákra javaslatot teszek. Kutatásom során bemutatásra kerül, hogy a vállalat vevői mennyire elégedettek a cég logisztikai szolgáltatásaival, mint rendelés feldolgozás, tájékoztatás a megrendelt termékek beérkezéséről, valamint sürgős rendelésekre való reakcióidőről. A dolgozat a logisztikának egy átfogó bemutatásával indul és kitérek a logisztika fontosságára az egészségügyi szektorban, mivel a Diagnosticum Zrt. is az egészségügyi piac szereplőit látja el. A továbbiakban kitérek a logisztika területeire, mint: beszerzés, raktározás, kereskedelmi ügylet teljesítése, aztán taglalom a vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal fogalmát, valamint a mérési modelleket is bemutatom, említést teszek a vállalatirányítási rendszerekről és azok előnyeiről. Ezután a vállalat logisztikai területeinek működését mutatom be. A sikeres megíráshoz adatokat gyűjtöttem a vállalat munkatársaitól és a szakmai konzulensemtől. A vevői elégedettség kérdőívek alapján, amiket a cég bocsájtott rendelkezésemre, információhoz jutottam, hogy milyen területen igényelnek fejlődést az egyes logisztikai szegmensek. A dolgozatomban több hipotézist is megfogalmazok. Ezek közül kettő igazolódott be és egy nem, majd ezekre javaslatot teszek. Összeségében a kiszolgálási színvonal fontosságát szerettem volna hangsúlyozni a egészségügyi szolgáltatás terén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | beszerzés, fogyasztói elégedettség mérése, kiszolgálási színvonal, logisztika, raktározás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |