Reklámélmény a fogyasztói hatalomátvétel korszakában, avagy használhatók e még a pszichológiai alapvetések a marketingben?

Nagy Veronika (2021) Reklámélmény a fogyasztói hatalomátvétel korszakában, avagy használhatók e még a pszichológiai alapvetések a marketingben? Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Diplomadolgozat_A06XX2.pdf] PDF
Diplomadolgozat_A06XX2.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Napjainkban a fogyasztók egyre inkább reklámkerülővé válnak, és azok kikerülését is számos applikáció segíti. A fogyasztói hatalomátvétel korszakában, ahol a vevők mennek az információ után, és a vállalatoknak transzparensebbeknek kell lenniük minden eddiginél, mégis hogyan lehet rábírni az embereket a reklámok megnézésére, megjegyzésére, vagy akár megszeretésére?  Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a marketingen túlnyúló pszichológiai mechanizmusok bírnak e még olyan erővel, hogy AHA, vagy HAHA élményt nyújtva nemcsak felkeltik a fogyasztó figyelmét, hanem emlékezetesek is tudnak maradni, esetleg még vásárlásra is bírják őket.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Kókainé Tüske Boglárka
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Dr. Szánthó Zsuzsanna
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: digitális média, fogyasztáspszichológia, kreatív reklám, marketingkommunikáció, reklámpszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Mar. 08. 09:05
Last Modified: 2022. Mar. 08. 09:05

Actions (login required)

View Item View Item