Nagy Veronika (2021) Reklámélmény a fogyasztói hatalomátvétel korszakában, avagy használhatók e még a pszichológiai alapvetések a marketingben? Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Diplomadolgozat_A06XX2.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Napjainkban a fogyasztók egyre inkább reklámkerülővé válnak, és azok kikerülését is számos applikáció segíti. A fogyasztói hatalomátvétel korszakában, ahol a vevők mennek az információ után, és a vállalatoknak transzparensebbeknek kell lenniük minden eddiginél, mégis hogyan lehet rábírni az embereket a reklámok megnézésére, megjegyzésére, vagy akár megszeretésére? Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a marketingen túlnyúló pszichológiai mechanizmusok bírnak e még olyan erővel, hogy AHA, vagy HAHA élményt nyújtva nemcsak felkeltik a fogyasztó figyelmét, hanem emlékezetesek is tudnak maradni, esetleg még vásárlásra is bírják őket.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitális média, fogyasztáspszichológia, kreatív reklám, marketingkommunikáció, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Mar. 08. 09:05 |
Last Modified: | 2022. Mar. 08. 09:05 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |