Nagy Veronika (2021) Reklámélmény a fogyasztói hatalomátvétel korszakában, avagy használhatók e még a pszichológiai alapvetések a marketingben? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_A06XX2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a fogyasztók egyre inkább reklámkerülővé válnak, és azok kikerülését is számos applikáció segíti. A fogyasztói hatalomátvétel korszakában, ahol a vevők mennek az információ után, és a vállalatoknak transzparensebbeknek kell lenniük minden eddiginél, mégis hogyan lehet rábírni az embereket a reklámok megnézésére, megjegyzésére, vagy akár megszeretésére? Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a marketingen túlnyúló pszichológiai mechanizmusok bírnak e még olyan erővel, hogy AHA, vagy HAHA élményt nyújtva nemcsak felkeltik a fogyasztó figyelmét, hanem emlékezetesek is tudnak maradni, esetleg még vásárlásra is bírják őket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, fogyasztáspszichológia, kreatív reklám, marketingkommunikáció, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |