Bozó Petra (2021) Vitamin vásárlási szokások - A fogyasztói döntést befolyásoló tényezők. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bozó Petra (I3NGSZ).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a fogyasztói döntést befolyásoló tényezők vizsgálata a vitamin piacon. A COVID-19 vírusnak köszönhetően rendkívüli módon fellendült a vitaminok értékesítésének száma. Erre természetesen a gyártó cégek is reagáltak, az eddigieknél sokkal több és többféle vitamin forgalmazásába kezdtek. Ekkor merült fel bennem a kérdés, hogy vajon a sokféle vitamin közül mégis milyen szempontok alapján választanak ki egy adott típust a fogyasztók? Ezekre a kérdésekre kerestem a válaszokat szakdolgozatomban, melyhez elsőként egy szekunder, majd pedig egy saját, primer kutatást végeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásoló tényezők, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing, vásárlói döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 08. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |