Az ECL franciaországi bevezetése

Kutas Zsuzsanna (2015) Az ECL franciaországi bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kutas Zsuzsanna Szakdolgozat 2015.pdf] PDF
Kutas Zsuzsanna Szakdolgozat 2015.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az ECL okoscimke a magyar piacon kizárólagossággal rendelkezik. A vállalat a technológia birtoklása, és a termék innovatív jellege miatt szeretné a külföldi piacokat felkeresni és a terméket bevezetni. A külső és belső környezeti elemzés és a versenykörnyezet megismerésén keresztül egy lehetséges stratégia felépítésére kerül sor.

Magyar cím

Az ECL franciaországi bevezetése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Etikett, Cimke, Nyomdaipar
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 12. 13:08
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 19. 14:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet