Benesovics Bence János (2021) OTP Bank Marketing Kommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
FOSZK_Benesovics_Bence_János_AJ6RD8.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 09.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 09.. Download (332kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban az OTP bank marketing kommunikációját a különböző vállalati csoportok megszólítását, vállalkozói hitelezés folyamatánál vizsgálom, hogy milyen marketing kommunikáció érvényesül. Továbbá taglalom, hogy mennyiben változott meg a bank és az ügyfél közti kommunikáció a koronavírus miatt, illetve milyen új fejlesztések, stratégiák kerültek kidolgozásra. A dolgozatomban átfogó képet mutatok az OTP bank által képviselt, illetve folytatott marketingkommunikációról, ezen túlmenően a különböző a vállalat stratégiájához elérni kívánt marketing eszközök használatába is betekintést mutatok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kampányok, marketingmix, ügyfélelégedettség, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 07. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 07. 11:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |