A virtuális világ és a gyerekek: A fiatalok fogyasztási szokásai és a rájuk ható marketingkommunikáció

Tóth Enikő (2013) A virtuális világ és a gyerekek: A fiatalok fogyasztási szokásai és a rájuk ható marketingkommunikáció. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17103_BCCINB - Tóth Enikő.pdf] PDF
D_17103_BCCINB - Tóth Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (677kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztási szokások, Marketingkommunikáció, Virtuális világ
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Feb. 04. 09:19
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet