A marketingkommunikáció szerepe a Szentkirályi ásványvíz világsikerében, avagy Mely gazdasági tényezőknek köszönhető a Szentkirályi világsikere?

Szászfalvi Bence (2013) A marketingkommunikáció szerepe a Szentkirályi ásványvíz világsikerében, avagy Mely gazdasági tényezőknek köszönhető a Szentkirályi világsikere? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17086_K10GP9 - Szászfalvi Bence.pdf] PDF
D_17086_K10GP9 - Szászfalvi Bence.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nincs adat Nincs adat
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Ásványvíz, Fogyasztói piac
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Jan. 14. 05:51
Utolsó módosítás: 2022. Jan. 14. 05:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet