Szászfalvi Bence (2013) A marketingkommunikáció szerepe a Szentkirályi ásványvíz világsikerében, avagy Mely gazdasági tényezőknek köszönhető a Szentkirályi világsikere? Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
D_17086_K10GP9 - Szászfalvi Bence.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció, Ásványvíz, Fogyasztói piac |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Erzsébet Kovály |
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Jan. 14. 05:51 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 14. 05:51 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

