A világvásárló, mint fogyasztótípus sajátosságai és döntéspszichológiája a travel retail szegmensen belül

Karsai Dóra (2015) A világvásárló, mint fogyasztótípus sajátosságai és döntéspszichológiája a travel retail szegmensen belül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Karsai Dóra szakdolgozat.pdf] PDF
Karsai Dóra szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói döntés, Utazáshoz köthető kereskedelem, Világvásárló, Fogyasztási szokások, Utazás, Kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 17:22
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 09. 10:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet