A gerillareklámok befolyásoló hatásainak és kommunikációjának szemléltetése nemzetközi sorozatok példái által

Rokolya Csilla (2013) A gerillareklámok befolyásoló hatásainak és kommunikációjának szemléltetése nemzetközi sorozatok példái által. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17060_RTJWXW - Rokolya Csilla.pdf] PDF
D_17060_RTJWXW - Rokolya Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gerillamarketing, Reklámhatékonyság, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Jan. 07. 08:48
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet