A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása

Szabó Elizabeth Blanka (2021) A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szabó_Elizabeth_KKK.pdf] PDF
Szabó_Elizabeth_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A TDK dolgozatom elkészítésének célja a CeraVe márka Magyarországra történő bevezetésének ismertetése és sikerességének, jövőbeli piaci potenciáljának kutatása. A tanulmány első felében a CeraVe, mint márka bemutatásával foglalkozom, majd ezt követően kitérek a bevezetés sikereire és nehézségeire egyaránt. Illetve kutatom a Covid19 hatását a márka bevezetésére. Dolgozatomban kiemelt hangsúlyt fektetek a L’Oréal Magyarországtól kapott, a márka növekedését reprezentáló statisztikai adatokra. Hipotézisem, hogy a CeraVe márka 2023-ra 17% piaci részesedéssel fog rendelkezni a dermokozmetikai eladási adatok tekintetében, mely azt jelentené, hogy a Vichy márkához hasonló népszerűségre tenne szert. A márka bevezetésének sikerességét kvalitatív és kvantitatív kutatásokkal vizsgálom. Kvalitatív kutatásom keretében négy mélyinterjút készítettem, az aktív kozmetikai divízió ·       Area Sales Managerérel, Barta Bencével, ·       Communications & Regulatory Affairs Managerével, Bernáth Gyöngyvérrel, ·       E-Key Account Managerével, Székely-Körmöczy Mártonnal, ·       illetve Senior Trainerével, Csanó-Nagy Nórával. Kvantitatív kutatás keretében 250 főt sikerült elérni kérdőívvel, a CeraVe márka potenciális vásárlóit kérdeztem a márka ismertségéről és a hazai piacon való elhelyezéséről. Többek között a kutatás során felhasználásra került egy, a már L’Oréal Magyarország által készített fókuszcsoportos interjút, ahol a termékek hatékonyságát és a már hazánkban fellelhető dermokozmetikai márkák összehasonlítását végezték.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: bevezetés, kozmetikai cikkek, marketingkommunikáció, márka, márkahűség, márkaportfolió, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 13:52
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet