Online marketing és influencer marketing

Sári Orsolya and Siroki Janka (2021) Online marketing és influencer marketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of TDK végleges!.pdf] PDF
TDK végleges!.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

TDK dolgozatunk egyik fő témájaként az online marketinget választottuk, melynek keretén belül ismertettünk minden fontos tudnivalót ezzel kapcsolatban. Online marketing kapcsán kitértünk a manapság rettentő gyakori Self-Marketing-re is, amely keretén belül kisebb hazai egyéni vállalkozók, általunk is tapasztalt Social Media platformokon történő reklámozási hajlandóságát és szokásait figyeltük meg.Második fő témánk pedig az influencer-marketing lett, mivel manapság ez is eléggé elterjedt, illetve pár külföldi céget is alapul vettünk, melyek csak velük reklámoztatják termékeiket.Mindezen felül interjúkat készítettünk hazai híresebb személyekkel, akik egyértelműen az online marketinges tevékenységük, valamint self-marketinges tevékenységüknek köszönhetően tartanok ott online felületeikkel, ahol most.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: influencer, marketing, online marketing, self marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 13:18
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 13:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet