Sári Orsolya and Siroki Janka (2021) Online marketing és influencer marketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
TDK végleges!.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
TDK dolgozatunk egyik fő témájaként az online marketinget választottuk, melynek keretén belül ismertettünk minden fontos tudnivalót ezzel kapcsolatban. Online marketing kapcsán kitértünk a manapság rettentő gyakori Self-Marketing-re is, amely keretén belül kisebb hazai egyéni vállalkozók, általunk is tapasztalt Social Media platformokon történő reklámozási hajlandóságát és szokásait figyeltük meg.Második fő témánk pedig az influencer-marketing lett, mivel manapság ez is eléggé elterjedt, illetve pár külföldi céget is alapul vettünk, melyek csak velük reklámoztatják termékeiket.Mindezen felül interjúkat készítettünk hazai híresebb személyekkel, akik egyértelműen az online marketinges tevékenységük, valamint self-marketinges tevékenységüknek köszönhetően tartanok ott online felületeikkel, ahol most.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, marketing, online marketing, self marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Dec. 20. 13:18 |
Utolsó módosítás: | 2021. Dec. 20. 13:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |