Rappay Bence Zsolt (2021) A Budapesti Gazdasági Egyetem és a hallgatók közötti kommunikáció vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Rappay_Bence_Zsolt_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A hazai rendszer átalakítása alatt, egyszerre szélesedett ki a hagyományos egyetemek és az alkalmazott tudományok egyeteme címmel rendelkező felsőoktatási intézmények általános feladatskálája és képzési portfóliója, amelyeknek elsődleges célcsoportja lett a hallgatók közössége. A széles feladatkörök és a folyamatos változások közben az egyetem-hallgató közötti kommunikáció is jelentős átalakulásokon esett át. Egyetemi hallgatóként folyamatosan találkozok a problémával, miszerint a hozzám hasonló 18-25 éves egyetemista korosztály – kiemelten a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói –, az egyetemi kommunikációt illetően, nehezen érhetőek el mind az offline mind az online felületeken. Az intézményen belüli marketingkommunikáció stílusának, üzenetének és helyének meghatározását nehezíti, hogy a teljes célközönsége további életstílus-csoportokra és szcénákra bonthatóak, akik különbözően reagálnak a befogadott információkra. Mindezek mellett, az Egyetem karai is különböző tulajdonságokkal, speciális hallgatói körökkel rendelkeznek, így a teljes egyetemi kapcsolattartást befolyásolva. Kutatási kérdéseimben azt teszem fel, hogy „egyeznek-e az Egyetem által használt kommunikációs csatornák a hallgatók által preferált csatornákkal?” illetve, hogy „milyen fontos a közösségi média szerepe a hallgatók tanulmányi és szabadidős tevékenységeikhez köthető információszerzésben?”. Primer kutatásomban kvantitatív kutatást végeztem, kérdőíves felmérés segítségével és ezt megfigyeléssel tarkítottam. Dolgozatomban a kérdőív jelenleg részeredményeket elemeztem, melyek reprezentatívak, azonban a kutatás tényleges lezárására később kerül sor.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | felsőoktatás, felsőoktatási marketing, hallgatók vizsgálata, marketingkommunikáció, médiafogyasztás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Dec. 20. 13:16 |
Utolsó módosítás: | 2021. Dec. 20. 13:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |