Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra

Nagy Nóra and Silberer Napsugár Mónika (2021) Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Online-marketing-a-vállalkozások-marketing-tevékenysége-és-az-influencerek-hatása-a-fogyasztásra_NagyN_SilbererN-kész (1).pdf] PDF
Online-marketing-a-vállalkozások-marketing-tevékenysége-és-az-influencerek-hatása-a-fogyasztásra_NagyN_SilbererN-kész (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 12:54
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 12:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet