Nagy Nóra and Silberer Napsugár Mónika (2021) Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Online-marketing-a-vállalkozások-marketing-tevékenysége-és-az-influencerek-hatása-a-fogyasztásra_NagyN_SilbererN-kész (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Dec. 20. 12:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Dec. 20. 12:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |