A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része

Makai Alexandra (2021) A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A fogyasztó, mint a márkaépítés része.pdf] PDF
A fogyasztó, mint a márkaépítés része.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (783kB)

Absztrakt (kivonat)

„A marketing már nem azokról a dolgokról szól, amiket árulsz, hanem azokról a történetekről és varázslatról, amit elmondasz, és amit fogyasztók átélnek.” – Seth Godin    Megváltozott, folyamatosan fejlődő digitális világunkban a kommunikáció is változáson esett át. A klasszikus marketingeszközökön túl új lehetőségek nyíltak meg a cégek számára az online térben való közvetlen kommunikációval. A gyors és korlátlan információterjedés egyszerre lehet pozitív és negatív kimenetelű az üzleti életben: a felhasználók sokkal könnyebben cserélnek információt, és így már ők maguk is aktív részei a marketing kampányoknak. Az utóbbi évek kutatásai felhívják a figyelmet arra, hogy a fogyasztók által létrehozott tartalmak mennyire meghatározóak voltak a fogyasztói döntéshozatalban és a kommunikációban. Ezekre az ismeretekre alapozva választottam dolgozatom tárgyának a User Generated Content témakörét a divatiparban. Célom, hogy a kutatásom segítségével feltérképezhessem a fogyasztói tartalmak fontosságát a vásárlási döntéshelyzetben, illetve vizsgáljam a vásárlás utáni tartalomgyártás belső motivációját. A kutatásomat netnográfiai vizsgálattal, kérdőív segítségével, valamint néhány mélyinterjú segítségével folytatom. A dolgozatot a kutatás eredményeit értelmezve zárom le, amelyben az összefoglalás mellett ajánlásokat fogalmazok meg az ismertetett eredmények alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketingeszközök, márkaépítés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 12:50
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 12:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet