A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit

Majer Dávid (2021) A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of TDK dolgozat -  Majer Dávid - végleges.pdf] PDF
TDK dolgozat - Majer Dávid - végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásomban a fogyasztók magatartásváltozását vizsgálom. A koronavírus okozta járványhelyzet alatt történő szeszesital fogyasztási szokásokat, a pandémiát megelőző időszakkal hasonlítom össze. Többek között a szeszipari vállalatok ( fókuszban a Zwack Unicum) oldaláról, vagy a pandémia pszichikai hatásának szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, marketing, statisztika, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 12:49
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 12:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet