Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon

Farkas Kira Zoé (2021) Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Farkas_Kira_Zoé_PSZK_TDK.pdf] PDF
Farkas_Kira_Zoé_PSZK_TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témájaként, olyan témát választottam, ami aktuális a modern világban, hiszen a pop-up üzletek fogalma egyre elterjedtebb a 21.században és egyre gyakoribb, hogy ismert márkák is nyitnak szezonális áruházakat, annak érdekében, hogy kapcsolatot építsenek a vevő és a márka között. Marketing stratégiaként globálisan elterjedtek a szezonális áruházak, mégis hazai fogyasztóival végzett kutatásról kevesebbet lehet olvasni, még annak ellenére is, hogy hazai piacon is megjelennek pop-up üzletek. Ezért feladatomnak éreztem, hogy feltárjam a hazai piacot és megkeressem a kérdésekre a válaszokat hazai viszonylatban.  Dolgozatom létrejöttének célja, hogy megismerjem a hazai fogyasztók elvárásait és gondolkodását a pop-up üzletekkel kapcsolatban. Témaválasztásom oka egyrészt személyes érdeklődés, hiszen egy tanulmányi verseny keretein belül ismerkedtem meg a pop-up üzletek fogalmával és annak jellemzőivel. Másrészt pedig úgy gondolom, hogy szakmailag is fontos a téma felvetése, mivel a hazai marketing-szakemberek nem szentelnek elég figyelmet, illetve nem fektetnek elég időt és energiát ennek a viszonylag új kereskedelmi eszköznek a megismerésére.A kutatásom fő kérdése, hogy a nemzetközi szakirodalmakban ábrázolt és a hazai fogyasztók által körülírt véleményrendszer és kép mennyire azonos és miben tér el. Azaz a hazai fogyasztók mennyire gondolkodnak máshogy a szezonális áruházak tekintetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Magyar Norbert
Külső
főiskolai docens; Üzleti Elemzés Módszertan Tanszék; KVIK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Németh Szilárd
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: ideiglenes áruház, kereskedelmi eszköz, pop-up, szezonális áruház
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 11:28
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet