A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán

Melts Adrienn (2015) A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Melts Adrienn szakdolgozat.pdf] PDF
Melts Adrienn szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100. Január 01..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: táplálék-kiegészítő, kereskedelmi márka, nemzetközi marketing, 4P, marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 01. 11:48
Utolsó módosítás: 2016. Jan. 27. 14:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet