Bóta Áron (2021) Influencerek hatása a vásárlói döntésekre. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
TDK_Dolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (628kB) |
|
PDF
Bóta_Áron_Szabó_Mátyás_TDK_Dolgozat-converted.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (628kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Dec. 20. 10:51 |
Utolsó módosítás: | 2021. Dec. 20. 10:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |