A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?

Bakó Simon (2021) A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bakó_Simon_TDK_Dolgozat_2021.pdf] PDF
Bakó_Simon_TDK_Dolgozat_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a Praktiker, mint márka és a cég imagének vizsgálata köré szerveződik. Célba veszem a vállalatot, amely Magyarországon az egyik piacvezető lakásfelújítás, kertépítés és más DIY tevékenységekkel kapcsolatos termékek árusítása terén. Emellett vizsgálom a márkát is, mely már több mint 20 éve jelen van a magyar piacon, és amelyet nagy gonddal és nemzetközi tapasztalattal alakítottak az évek során. A dolgozatot a megfelelő háttérinformációk és a márkaépítéssel kapcsolatos alapvető témák bemutatásával, áttanulmányozásával kezdem. Ilyen például, hogy manapság milyenek a fogyasztói elvárások egy márka felé és természetesen arról is szó esik, hogy a jövőben ez milyen irányba fog változni.   A szükséges háttérinformációk után, a dolgozat második részében áttérek a Praktikerre, mint cégre, és mint márkára is. Szó esik a vállalat eddigi márkaépítéssel kapcsolatos tevékenységéről, a piac helyzetéről, versenytársakról és fogyasztókról is, melyeket szekunder kutatás formájában vizsgálok. Ezekhez a cég által elkészített, az utóbbi évekből származó áruházi és online megkérdezések és kérdőívek eredményeit használom. A jelen és jövő kérdéseire, a szekunder információk mellett, interjúk és kérdőívek segítségével is keresem a válaszokat. (Bakó Simon)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Burka Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kutatás, marketing, márka, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 10:44
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 10:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet