A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?

Bakó Simon (2021) A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bakó_Simon_TDK_Dolgozat_2021.pdf] PDF
Bakó_Simon_TDK_Dolgozat_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a Praktiker, mint márka és a cég imagének vizsgálata köré szerveződik. Célba veszem a vállalatot, amely Magyarországon az egyik piacvezető lakásfelújítás, kertépítés és más DIY tevékenységekkel kapcsolatos termékek árusítása terén. Emellett vizsgálom a márkát is, mely már több mint 20 éve jelen van a magyar piacon, és amelyet nagy gonddal és nemzetközi tapasztalattal alakítottak az évek során. A dolgozatot a megfelelő háttérinformációk és a márkaépítéssel kapcsolatos alapvető témák bemutatásával, áttanulmányozásával kezdem. Ilyen például, hogy manapság milyenek a fogyasztói elvárások egy márka felé és természetesen arról is szó esik, hogy a jövőben ez milyen irányba fog változni.   A szükséges háttérinformációk után, a dolgozat második részében áttérek a Praktikerre, mint cégre, és mint márkára is. Szó esik a vállalat eddigi márkaépítéssel kapcsolatos tevékenységéről, a piac helyzetéről, versenytársakról és fogyasztókról is, melyeket szekunder kutatás formájában vizsgálok. Ezekhez a cég által elkészített, az utóbbi évekből származó áruházi és online megkérdezések és kérdőívek eredményeit használom. A jelen és jövő kérdéseire, a szekunder információk mellett, interjúk és kérdőívek segítségével is keresem a válaszokat. (Bakó Simon)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kutatás, marketing, márka, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Dec. 20. 10:44
Utolsó módosítás: 2021. Dec. 20. 10:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet