Kiss János (2015) Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_2015 11 24_Vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (3MB) |
Magyar cím
Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Értékesítés, Kereskedelem, Mary Ker Pasta Kft., Tészta, Száraztészta |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 17:24 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 12. 15:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |