Réti-Nagy Máté (2021) A Fast Hungary Kft - SodaStream márka marketingstratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
A FAST HUNGARY Kft. - SodaStream márka marketingkommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (340kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakmai beszámoló összefoglaló: Összességében egy rendkívül érdekes, intenzív és izgalmas 3 hónapot tölthettem el ennél a nagy vállalatnál, ahol sok pozitív élménnyel és tapasztalattal gazdagodtam. Rengetek olyan adatot szereztem, amit később kamatoztatni tudok a jövendőbeli munkahelyemen vagy akár a következő állásinterjún. Ezekkel a feladatokkal kellő betekintést nyerhettem a marketing menedzser mindennapjaiba és ezzel együtt a vállalat mindennapjaiba is. Láthattam, hogy a Social Media kommunikáció mennyire megtervezett és tudatos. Sokan azt hiszik, hogy mivel naponta használják a Social Media felületeit ez a fajta online kommunikáció csak a gyakori posztolásokról szól, közben pedig ez is egy igényesen felépített marketing stratégia. A PR esemény által pedig megtapasztalhattam, hogy két nagy külföldi vállalat, (SodaStream és Pepsi) hogyan tevékenykedik itthon. Mennyi mindennek kell megfelelni, hogy mennyire elvárják azt, hogy egységes legyen a kommunikáció az egész világon. Rengeteg kritériumoknak kell megfelelni. Mindent az adott márka központja igazol vissza. Ezen a szinten már nem lehet apró hibákat sem véteni. Ezeken a feladatokon kívül rengetek más feladatom is volt. Részt vettem a POS anyagok tervezésében, amik az áruházakban lesznek kihelyezve (szörp display, belépő kapu, wobbler, padlómatrica, plakátok stb.) Ezen kívül SodaStream és Pepsi reklám spotok fordításában és szinkronizálásában is tevékenykedtem. Itt szinkron színészt kellett keresni, aki hangjával meg tudja szólítani a célcsoportjainkat. A föld napja kapcsán készültünk egy microsite-tal aminek a szövegezését én csináltam. Számomra ez a 3 hónap rendkívül izgalmas volt. Az időbeosztásommal kapcsolatban rendkívül rugalmasak voltak. Szerettem itt dolgozni, hiszen minden nap valami újdonság várt rám. Záródolgozat összefoglaló: Ahogy növekszik a Föld lakosságának a száma, egyre fontosabb lesz a környezetvédelem fontossága és az ilyen termékek lesznek azok, amik meg fogják határozni az életünket pár évtized múlva. A SodaStream-nek fel kell arra készülni, hogy egyre több versenytársa lesz az elkövetkezendő pár évben, amire oda kell figyelniük. A Sodastream rendkívül nagy fejlődésen ment keresztül, ami egyben köszönhető az egyre jobban működő marketing kommunikációjának is. A fiatalabb célcsoportot jelenen esetben remekül el tudja érni a Pepsi szörpökkel, hiszen. a Pepsi célcsoportja a fiatal generáció. Remekül célozza meg a célcsoportját és így mindenre figyelve tökéletesen ki tudja elégíteni az adott célcsoport igényeit. Ha javasolnom kellene valamit akkor mindenképpen a Social Media további felületeire is kiterjeszteném a kommunikációt, ahol a fiatalabb generációt még jobban meg lehet szólítani. Továbbá több kóstoltatást szerveznék az áruházakban, ahol a vásárlók is ki tudják próbálni a szódagépeket. Személyes véleményem szerint a vállalaton belüli kommunikáción még kell dolgozni, (itt az iraeli központ és a Fast cégcsoport kötötti kommunikációra gondolok) de összességében egy remekül működő vállalat, ami még a továbbiakban tartogathat meglepetéseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adminisztratív marketing, marketing, marketing stratégia, marketingkommunikáció, stratégia, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Nov. 05. 13:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 13:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |