Információ szolgáltatás a vállalat különböző szereplői számára

Neuenstein Olivér (2021) Információ szolgáltatás a vállalat különböző szereplői számára. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Neuenstein_Oliver_FOSZK_Szakdolgozat.pdf] PDF
Neuenstein_Oliver_FOSZK_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Neuenstein_Oliver_Zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_FOSZK.pdf] PDF
Neuenstein_Oliver_Zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (332kB)

Absztrakt (kivonat)

Magán a kommunikáción kívül az információ megfelelő közlésére, jellegére, jelentéstartamára, hasznosságára, valóságtartamára is központosított figyelmet szükséges garantálni annak érdekében, hogy az információ a lehető legjobb formában kerüljön felhasználásra. Kijelenthető, hogy egy szervezetnek, vállalatnak mindenféleképpen törekednie kell a belső kommunikációjára, mivel az hatással van az információ szolgáltatására, tehát a vállalat jövőjére. Az a véleményem, hogy a jelen helyzetben ez a témakör az egyik leginkább fejlődő és összpontosítást kapó terület. A piaci és a gazdasági környezetben nem tud egy olyan vállalat sem versenyképes lenni, ahol nem törekednek a belső adatkezelési mechanizmus vizsgálatára, javítására és fejlődésére. A vállalati hierarchia minden területén és szintjén megtalálhatóak a problémák az információ kezelésével kapcsolatosan. A COVID-19 koronavírus idején érdemleges kutatási terület, hiszen ez egy olyan korszak, ahol a személyes kontaktus elkerülése vagy pedig a csökkentése a cél. Számos területen a személyes kommunikációé volt a vezető szerep, így az információáramlásnak teljes egészében át kellett szerveződnie. Az elkészített kutatás tekintetében feltételezhető, hogy a kutatásban szereplő vállalat dolgozói előtérbe helyezik a cégen belüli kommunikáció hatását a vizsgált tényezők keretein belül. A sikeres jövő céljából az ott dolgozókkal való eredményes kommunikáció nagy szerepet foglal és a vállalaton belüli kommunikáció teljes hatást gyakorol a vállalaton belül dolgozók kapcsolataira, ezzel a vállalat jövőjére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdaságinformatikus

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, információ, információáramlás, kommunikáció, kommunikációs csatornák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Nov. 05. 13:08
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 05. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet