Váradi Vivien Zita (2021) A marketing területei, módszerei a Rádió 1-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Váradi Vivien Zita_B2O6VQ_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2041. Május 12.. Download (1MB) |
|
PDF
JÓ_Titkosítási_kérelem_Váradi_Vivien_Zita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (73kB) |
|
PDF
Záró_dolgozati_összefoglalás_2021_FOSZK_Váradi_Vivien_Zita.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2041. Május 12.. Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban leírtam, hogy a Rádió 1 milyen marketing tevékenységeket alkalmazott a sikeres frekvenciaváltás érdekében. Milyen marketing területeket és módszereket használt ahhoz, hogy a hallgatók átváltsanak az új frekvenciára. Megjelenik a média fogalma, és a reklámpiac területei a könnyebb megértés érdekében. Főleg azok a területek jelennek meg amelyeket személyes példával is alá tudtam támasztani. Ilyen például a frekvenciaváltáshoz tartozó kültéri kampány megjelenése. vagy az online megjelenés. A pandémia során kialakult helyzet miatt a rádió is igyekezett a lehető legtöbb tevékenységét áthelyezni az online felületekre. A rádiók típusai is szerepelnek benne, mert megkülönböztetünk hálózatos és országos rádiót. A Rádió 1 a hálózati rádiók csoportjába tartozik. A rádiók jogi szabályozásának vizsgálata elengedhetetlen a frekvenciaváltás megértéséhez, így több forrást felhasználva, bemutatom a váltás okát. Például azt, hogy a Rádió 1 azért nem hosszabbíthatta meg a 96.4 MHz frekvenciáját, mert túl sok büntetés került kiszabásra. A frekvenciaváltás kampányának időtartama 2021. április 16 – 2021. május 19 között tart. A frekvenciaváltás napja ketté osztja a kampányt. Mind a kettő időszak bemutatásra kerül. A kampány első felében a kültéri megjelenésnek van nagyobb szerepe. A hallgatók érdeklődésének felkeltése céljából, ebben az időszakban a rádió a reggeli műsorvezetőit használja a plakátokon. A kampány legfontosabb napja a váltásnak a napja, mely a Rádió 1 esetében 2021. május 04-éről 05-re történt. A rádió készült egy online eseménnyel, ami 10 órán keresztül követhető volt a social media felületeken. Az eseményt főszponzorációval támogatták. A támogató előnye a kizárólagos megjelenési forma, más termékek nem kerülnek reklámozásba. A kampány második szakasza is bemutatásra kerül melyben a váltás utáni időszak olvasható. Itt az online felület bír nagyobb jelentőséggel, mert itt kerülnek megszólításra azok a hallgatók, akiket a rádió az első szakaszban nem tudott eljutni. Ilyen például az, hogy több reklám jelenik meg a közösségi média felületén, Facebook, Instagram, és a ma egyre többet használt Tiktok felületén. Összességében záródolgozatom vizsgálja a sikeres 89.5 MHz frekvenciára való átállást. A folyamatot végig követtem hallgató és ott dolgozó szemmel. A Rádió 1 marketing szempontból mindent megtett a sikeres frekvenciaváltás érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketing-kampány, marketingeszközök, marketingkommunikáció, rádió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Nov. 05. 13:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 13:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |