A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése

Semler Anna (2021) A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_Semler_Anna_HXH5BN.pdf] PDF
szakdolgozat_Semler_Anna_HXH5BN.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 12..

Download (3MB)
[thumbnail of Semler Anna titkosítási kérelem.pdf] PDF
Semler Anna titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (172kB)
[thumbnail of BA_O_Semler_Anna.pdf] PDF
BA_O_Semler_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 12..

Download (408kB)

Absztrakt (kivonat)

A momentumalapú proaktív értékesítési tevékenység a Magyar Telekom egyik folyamatosan futó, különböző funkciókat ellátó, meglévő ügyfeleket megszólító marketing kampánya. A dolgozatban a kampány teljesítménye mellett az elmúlt időszakban bevezetett hatékonyságát növelni kívánó fejlesztések, és a 2020-as évet általánosan befolyásoló koronavírus hatásait is vizsgálom. Az Oracle SQL és Power BI eszközök segítségével megvalósított elemző visszamérés interaktív és felhasználóbarát, a korábbi részleges megoldásokkal szemben a jövőben is teljeskörű visszamérést biztosít.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Adatvizualizáció, gazdaságinformatika, kampányok, marketingkommunikáció, üzleti intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Nov. 05. 13:07
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 05. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet