Vincze Krisztina (2021) Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakmai beszámoló és zárdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (938kB) |
|
PDF
Záródolgozati összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (165kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai világban a marketing mindenhol jelen van. Meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést, és befolyásolja a vásárlókat. A dolgozatomban ennek a folyamatnak a hogyanjaira kerestem választ a korábbi tanulmányaim alapján. Mivel szakmai gyakorlatom alatt nem találkoztam ezzel a területtel, egy másik vállalkozással vettem fel a kapcsolatot. A záródolgozatom elején az alapismereti témákat fejtettem ki, majd a vállalatra jellemző marketing területekről írtam. Készítettem egy mélyinterjút a vállalkozás megalapítójával. Ezáltal beleláttam egy egyesület és kft. kooperációjába. Megismertem alakulásának történetét, projektjeit és terveit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, online marketing, szolgátatásmarketing, többes ügynök, vr |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Nov. 05. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 13:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |