Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül

Vincze Krisztina (2021) Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakmai beszámoló és zárdolgozat.pdf] PDF
Szakmai beszámoló és zárdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (938kB)
[thumbnail of Záródolgozati összefoglalás.pdf] PDF
Záródolgozati összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (165kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai világban a marketing mindenhol jelen van. Meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést, és befolyásolja a vásárlókat. A dolgozatomban ennek a folyamatnak a hogyanjaira kerestem választ a korábbi tanulmányaim alapján. Mivel szakmai gyakorlatom alatt nem találkoztam ezzel a területtel, egy másik vállalkozással vettem fel a kapcsolatot. A záródolgozatom elején az alapismereti témákat fejtettem ki, majd a vállalatra jellemző marketing területekről írtam. Készítettem egy mélyinterjút a vállalkozás megalapítójával. Ezáltal beleláttam egy egyesület és kft. kooperációjába. Megismertem alakulásának történetét, projektjeit és terveit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, online marketing, szolgátatásmarketing, többes ügynök, vr
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Nov. 05. 13:06
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 05. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet