Tőkei Bálint (2021) A Raiffeisen Bank Frontend rendszerének bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Tőkei-Bálint-Záródolgozat-Q1S1UM-1(1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Összefoglalás Tőkei Bálint Q1S1UM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (262kB) |
Absztrakt (kivonat)
ÖSSZEFOGLALÁS A Raiffeisen bank, Magyarország egyik legnagyobb pénzügyi szervezete. Elődjét, az Unicbankot 1986 végén alapították, jelenlegi nevét 1999 óta viseli. A magyar pénzügyben rengeteg befolyással rendelkezik, mivel a magyar pénzügyi piac egyik meghatározó szereplője. A magyar pénzügyi szférában a bank egy képzeletbeli mércén a felső, és középmezőny között foglalna helyet, köszönhetően stabil alapjainak, melynek köszönhetően napjainkban az egyik legjobb választás e pénzügyi intézet szolgálatait igénybe venni. A bank különböző pénzügyi lehetőségeket kínál magánszemélyek, prémium ügyfelek, és cégek számára is, illetve híres a marketingjéről, sokszínű ajánlatairól. Személyi kölcsönök, hitelek, átutalások intézése akár a bankban, akár interneten keresztül, a lehetőségek szinte korlátlanok az ügyfelekkel szemben. Ezek a folyamatok a legtöbb alkalommal a Raiffeisen Frontend rendszerén keresztül történnek, ami a bank internetes munkaportálja. Itt lehet mindent hitelesíteni, szerkeszteni, ami a banki folyamatokhoz szükséges. Maga a rendszer egy teljes egészében kiforrott portál, ahol a szükséges feladatokat pillanatok alatt el lehet végezni, ezzel lehetővé téve a gördülékeny ügyintézést az ügyfelekkel, és munkatársakkal szemben. Egy frontend rendszer a fióki műveletek folyamataira van optimalizálva, ezáltal megkönnyíti egy bank általános működését. A mai pénzügyi világban, a bankok számára egy jól megírt frontend rendszer nélkülözhetetlen, hiszen nagyban megkönnyíti egy banki fiók működését, és stabil alapokat nyújt ahhoz, hogy munkáikat el tudják látni a pénzügyi szféra dolgozói, a lehető legkevesebb idő alatt. Dolgozatomban be szeretném mutatni, hogyan lettem pár hónap alatt egy banki fiók egyik mozgatórugója, akire egyre több, és több feladatot bíztak rá. Szeretném bemutatni, hogy e feladatokkal hogyan járultam hozzá a fiók működéséhez, miket tanultam meg egy ekkora pénzügyi szervezet működéséről, részletezni szeretném, hogy a feladatok, melyeket napi szinten elvégeztem, hogyan épülnek fel, miként járulnak hozzá a bank gördülékeny működéséhez, és szeretném elemezni a rendszer hibáit, hogy miképpen lehetne létrehozni egy stabilabb, megbízhatóbb rendszert, akár csak pár egyszerű lépéssel. Záródolgozatom célja a Raiffeisen Frontend rendszerének bemutatása, kiemelve előnyeit, hiányosságait, illetve fejlesztési javaslatok megfogalmazása a rendszerrel kapcsolatban. Az alkalmazások hibáinak feltárása, elemzése, és a lehetséges átalakítások/fejlesztések feltárása. Hogyan épül fel egy Frontend rendszer egy pénzügyi intézeten belül? Milyen feladatokat lát el egy ilyen rendszer egy bank napi működésében? Mik a gyenge pontjai egy ilyen rendszernek? Hogyan lehetne e hibás részeket fejleszteni? Hogyan lehetne jobban optimizálni a rendszert? Többek között ezekre a kérdésekre szeretnék választ adni záródolgozatom által, miután megismerem a bank rendszereinek működését
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | banki rendszerek, bankügy, banküzletek, Frontend, javaslatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Nov. 05. 13:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 13:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |